Jumaat, September 10 | By: ~Ummi Mujahid~

Salam Aidilfitri 1431H buat semua kenalan


Salam Ramadhan yg bakal berakhir tak lama lagi. Maaflah sbb sekian lama menyepikan diri. Di kesempatan yg ada ini, saya mohon ampun maaf andai ada tersalah bicara, tersinggung perasaan, tersilap laku pendek kata segalanyalah, moga lebaran kali ini kita menjadi insan yg lebih baik dari sebelumnya insya Allah.

Tahun ni planningnya mmg nak balik kedah tapi dgn keadaan saya yg sedang berbadan dua ini terpaksalah ditunda ke tahun berikutnya insya Allah. Travel jauh2 time mengandung memenatkan badan, biarlah kami beraya di sini saja. Maklumlah belum pernah lagi beraya puasa di kg suami sejak menetap di Tawau. Kebetulan turn tahun lepas sempatlah di kg saya, :D itu yg seronoknya. Raya puasa dgn raya haji mana nak sama kan?

Kad di atas ni gambar raya haji 2008, Mujahid pun belum setahun lg masa tu. Gambar raya tahun lepas di Trg, tak pasti simpan kat mana, insya Allah ada masa nanti saya carikan ye. Tak banyak bergambar pun.
Uih panjang plak celoteh kali ni. Tak apalah, lepaskan gian hehe ;)

Hingga ketemu lagi di kesempatan yg lain ye, Wassalam.

p/s: Bagi yg balik kg, berhati2lah di jalan raya. Pastikan kenderaan anda diservis sebelum pulang. Anak2 kecil plak usahlah dibiarkan bermain mercun, bingitkan telinga dan mencemarkan suasana saja. Setakat bunga api bolehlah lagi.tp pastikan dipantau. Malang tak berbau, elak selagi boleh ye ;) Yg balik bercuti tu jangan lupa kami di sini ye, maklumlah dah bertahun beraya di perantauan saja.

1 komen teman:

Syariful Bahri berkata...

gambar raya tahun lepas mitak dengan abg din,
sebab dia kan ada amik gambar jugop..
kalau dgn bahri memang hancur berkecai r,
xdop langsung.. hehe :D

Catat Ulasan

...silalah berikan sebarang komen or teguran...

...terima kasih...