Selasa, Mac 3 | By: ~Ummi Mujahid~

tengok ajelah

ni bukan video mujahid tapi nak kasi tengok jugak. tengok ye jangan tak tengok ;D



2 komen teman:

Noy berkata...

Ummi...tak beraper fhm jalan citer video ni..pls help me..

~Ummi Mujahid~ berkata...

kisahnya mcm ni.. si udang kara tu asyik makan tak sedar ada ikan lain duk ngintai dia nak ngap.. tp sib baiklah dah sedar so dia pun cubalah lari..

lari punya lari dah selamat dlm botol si ikan tu cuba gak nak makan tak sedar lak dia pun dinanti utk dingap..

moralnya di sini, kena berhati2 walau di mana berada.. perlu bijak hadapi masalah

Catat Ulasan

...silalah berikan sebarang komen or teguran...

...terima kasih...