Selasa, Januari 27, 2009 | By: ~Ummi Mujahid~

alkisahnya...

Salam buat semua..:D

kisahnya bermula sabtu lalu..
kunjungan saya sekeluarga ke rumah makteh saya di balung sememangnya disambut mesra+meriah+rindu tambahan plak terakhir kali kami bertemu 28hb dis lalu semasa keluarga makteh saya ni sampai di airport tawau.. yelah saya sekeluarga balik ke tawau nih 24hb.. diorang pd 28hb.. ada barang saya yg ditumpangkan bersama diorang.. tu pasallah saya tunggu diorang tempoh hari..

anak2 makteh yg tinggal skrg cuma na, sahir(bakal masuk asrama smk teknik kelak,tunggu surat jer) dan ain ajer.. yg lainnya dah tinggal berasingan.. si apiq ke KK (dpt kerja baru), sopi di POLI Dungun dan si rah/sihah plak temankan tokwan di kg...

biasanya dulu bila berkelapangan saya akan ke sana... suka benor anak2 makteh sambut mujahid.. maklumlah dah lama x bermain dgn mujahid.. apatah lagi dulu saya sempat berpantang di sana seminggu lepas keluar hospital, barulah balik ke rumah sendiri.. inilah pengalaman berpantang seorang diri tanpa keluarga di sini.. nasiblah ada makteh sekeluarga.. dialah yg tlg tgkkan saya.. ahaksss.. sayu lak teringat saat2 tu.. hehe :)

ptg ahad sblm balik ke rmh saya, makteh sempat jamu kami laksa penang... waahh.. lama x makan ihik.. my feberet nih.. siap dibagi tapau lagik.. mekasih makteh.. nanti leh buat lagik hehe..

sampai jer kat rmh.. alahaiii.. keputusan bekalan air lak.. adeh!!.. area taman nih mmg selalu ketiadaan air.. boringnya.. rasanya sejak balik ke tawau nih.. dah byk kali jadik camnih.. yg sadisnya.. berlarutan sampai ke arini.. aduhh!!

sbb tulah pg td kami keluar ke bandar.. jamu selera sambil beli brg keperluan serba sedikit.. dr jam 10 kami keluar.. sampai kat rmh jam 2 ptg.. alhamdulillah ada pun airnya.. kalau xdak jugak.. rasanya nak buat report lagik..hmmm :|

nak selit kisah mujahid skit.. kesiannya anak ummi td.. dahinya terhantuk pd kabinet dapur... alahhhaiii teriak nangis dia.. tp sekejap ajer.. dah jd bengkak dahinya..
kesiann..:( lps mkn mlm td...lps nyusu terus dia terlena.. mesti sakit lg tu.. aduhai mujahid...

ahhhh... dah ngantuk saya.. ptg td siang ikan dan sotong punyalah byk.. penat berdiri lama.. so nak permisi dulu ye.. lain kali bercerita lagi dehh.. slmt mlm.. ;D

0 komen teman:

Catat Ulasan

...silalah berikan sebarang komen or teguran...

...terima kasih...