Isnin, Januari 27, 2020 | By: ~Ummi Mujahid~

Catatan Sulung Januari 2020

Assalamu'alaikum wbt semua 😀

Bismillah. Pertamanya bersyukur ke hadrat Ilahi yang masih memanjangkan lagi usia saya untuk yang ke ehem ehem 😉😉 dengan anak-anak yang semakin membesar.

My Mujahid, masih ingat?? Anak teruna saya yang meninggi sekarang, lebih tinggi dari saya tau. Maklumlah baka atuk sebelah suami memang tinggi. Akhir 2 tahun lalu dia masih setinggi saya dan Umminya ni akur anak memang lagi tinggi dari dirinya 😄 Mujahid saya bakal menduduki UPSR September nanti. Tak sedar kan masa berlalu.

My Aina pula, dah tumbuh menjadi anak dara yang boleh diharap. Maksudnya, boleh disuruh mana-mana yang patut. Syukurlah dia pun gembira dapat bantu saya buat kerja-kerja rumah termasuk abangnya. Hasil didikan suami juga ni 😁😁

Oklah disambung lagi lepas ni. In Sha Allah
I

0 komen teman:

Catat Ulasan

...silalah berikan sebarang komen or teguran...

...terima kasih...