Ahad, Mei 15, 2011 | By: ~Ummi Mujahid~

Selamat..Selamat...Selamat..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,


Wah, panjangnya salam :) bagus apa kan? mendoakan kesejahteraan semua yg datang menjengah ke sini. Dapat pahala tu jawab salam sebab wajib tau! :D


Fuhhh! Punyalah lama tak mencoretkan sebarang kata di sini. Rindu gak bila tengok blog rerakan lain penuh kata-kata sedangkan blog sendiri tetap yang itu juga.

Dalam bulan ni banyak keraian yang disambut, kan? Hari Ibu, Hari Belia dan esok Hari Guru. Hmm, esok juga bermulanya Peperiksaan Pertengahan Tahun bagi pelajar menengah rendah SMK Abaka. Mudah-mudahan mereka bersedia sepenuhnya untuk menjawab soalan peperiksaan esok. Amien.

Nak upload gambar tapi no mood pulak sebabnya baby 'tak benarkan'. Hehe yelah taknak ditinggalkan sendirian dia. Awal pagi tadi walid dan abangnya dah keluar nak tengok sukan pasti kat padang depan pejabat kastam sana. Baby?? Hehe bagi yang mungkin belum dapat khabar, saya sebenarnya dah pun selamat bersalin secara czer tanggal 10hb Januari lalu dan lahirlah Qurratu Aina Mujahidah seberat 3.2kg (kurang 0.2kg saja dari abangnya, Mujahid).

Aina, begitulah panggilan kami kepadanya; sekarang dah pun 4 bulan lebih dengan beratnya yang makin bertambah. Sepatutnya khamis lepas kami perlu ke klinik untuk check up bulanan tapi kesulitan dihantar kerana Walid Aina ada peperiksaan selama 3 hari yang berakhir pada hari yang sama. Terpaksalah ditunda ke esok hari tapi rasanya tak ada apa pun sebab hanya nak tengok beratnya saja.

Oh, azan maghrib dah berkumandang. Permisi dululah ye. Insya Allah akan dicari ruang masa untuk menaip lagi di sini.

0 komen teman:

Catat Ulasan

...silalah berikan sebarang komen or teguran...

...terima kasih...