Jumaat, Jun 12, 2009 | By: ~Ummi Mujahid~

baru balik bercuti

Salam petang jumaat yang hening.

Maafkan saya kerana meninggalkan anda semua begitu lama. Kami bercuti lama sangat menjelajah seluruh sabah kali ini. Maklumlah tak pernah lagi melancong sejak berkahwin. Tambahan pula dah ada kenderaan sendiri memudahkan bergerak ke sana sini. Untung dapat servis kereta awal sebelum berjalan jauh.

Insya Allah gambar-gambar yang diambil sepanjang percutian kami akan diuploadkan cuma kena ambil masa lain pula memandangkan cuti dah tinggal berapa hari saja. Sebenarnya my laptop ni 'jem' dgn virus di dlmnya, bila buka saja mesti 'hang' sudahnya terpaksa shutdown saja. Nak ditanya di kedai, nanti kena tinggal payah pula tu sebabnya kami kan dalam percutian. Bukannya menetap di satu-satu tempat tu lama. Balik saja di tawau, saya puas fikirkan cara nak perbaik penyakit laptop saya ni. Syukur dengan idea dari adik saya, saya dapat juga on dengan baik seterusnya dapat online. Kalau tak, manakan dapat menulis di sini ;)

Kenangan pahitnya kali ini, my digital camera jadi 'kong' dek terjatuh banyak kali. Makanya, tak banyaklah gambar yg dapat diambil dengan kualiti yang terbaik (bagi jenis kamera kamilah). Syukurlah ada jua kamera pada telefon bimbit kami. Dapatlah juga simpan kenangan di setiap tempat yang kami pergi.

Oklah, saya terima berita bekalan air tiada esok hari. Jadi kenalah basuh siap-siap baju-baju kami tu. Sudahlah lama terperak dalam beg plastik. Insya Allah, bakal berupdate sedikit hari lagi. Hingga ketemu lagi. Wassalam.

0 komen teman:

Catat Ulasan

...silalah berikan sebarang komen or teguran...

...terima kasih...