Rabu, April 01, 2009 | By: ~Ummi Mujahid~

Setahun sudah.. ;D

Salam hari rabu ;)

Uhu lamanya tak menaip di sini. Maaflah ya bagi yang mengikuti kisah saya ini. Sebenarnya saya tidaklah terus menyepi tanpa mengadap laptop ini tetapi cuma tidak nukilkan sesuatu di sini. Saya masih aktif tetapi di belakang tabir saja. eh ada tabir ke? ;)

Bak tajuk di atas tu, tepat jam 1.46 pagi tadi maka genaplah MUHAMMAD USAMAH MUJAHID anak teruna saya yang comel lote gendut tu berusia setahun. alahai, gendut?? Anak sepupu suami yang mulakan kata Mujahid gendut. Gendutkah dia? Hmm tengoklah gambar terkininya nanti.


Gambar ni diambil dr hp abg sepupu(hp baru beli)


Banyak sebenarnya nak dikisahkan di sini tapi biasalah banyak kerja betul di sekolah saya sekarang ni. Sabtu lepas 28 Mac adanya pertandingan puisi dan lagu peringkat daerah, sekolah saya jadi tuan rumah. Pelajar sekolah pula berjuang untuk ujian setara bermula rabu lepas hinggalah isnin bebaru ini. Sekarang ni kenalah tanda kertas soalan mereka.

Cukup dulu untuk kali ini, insya Allah bakal bersambung kelak. Gambar-gambar Mujahid bakal saya upload selesai saya menanda semua kertas ujian anak murid saya ya. Lagi 3 kelas mahu ditanda.

Permisi duluan ya. Wassalam.

p/s: Oleh sebab dah lama tak ada berita, jadi saya dahulukan mana-mana gambar Mujahid

0 komen teman:

Catat Ulasan

...silalah berikan sebarang komen or teguran...

...terima kasih...